Cannes Film Festivali 2017 Kırmızı Halı İncelemeleri #2

Merhaba! Gündemimize yine Cannes Film Festivali'ni alarak devam ediyoruz. 17 Mayıs'ta 
açılışını yapan festival tüm görkemiyle 28 Mayıs'a kadar devam edecek. Bu zaman zarfında, aday filmler veya oyuncular/yönetmenler kadar kırmızı halı görünümleri de oldukça dikkat çekiyor. Biz de bu durumdan eksik kalmıyoruz ve moda duayenleri olarak dünyaca ünlü isimleri mercek altına alıyoruz. (Bu tabiri kullanmayı hep istemiştim)

*Merak edenler olursa; yazının en sonunda aday filmlerin isimlerini bulabilirsiniz. Kültürlenmek güzeldir.


Başlıyoruz!


Açılışı Rihanna ile yapmayı uygun gördüm çünkü aksi halde divaya haksızlık olacağını düşünüyorum. Beyaz/krem Christian Dior elbisesini görünce yataktan fırlamış üstüne çarşafı dolamış hissine kapılsam da Rihanna bu, güneş gözlüğünü de takmış yine yakıştırmış elbiseyi kendine. Ralph&Russo imzalı siyah, hacimli, straplez elbisesiyle tam bir 45 yaş üstü zengin ve asil kayınvalide havasında olmuş. Mücevherlerini beğendim. (yok bi' de beğenmeseydin)

Chopard SPACE Party'de giydiği mavi elbisenin rengine aşık olsam da özellikle üst kısmı zırh gibi durduğu için pek hoşlanmadım ama gerçek şu ki masal prensesi gibi bir görünümü var. Seksi olanından.


Gönlümün efendisi Kendall Jenner birazcık geç ama iddialı bir giriş yaptı tabii ki. Space Party'de giydiği gümüş Ralph&Russo elbisesi ile adeta büst gibi duruyor, asil ve kusursuz. Ancak Giambattista Valli imzalı elbisesinden emin olamadım çünkü kumaşı ve deseni daha çok English Home nevresim setlerini andırıyor. Bunun dışında yaşına uygun boşvermişlik topuzunu, makyajını ve ayakkabı seçimlerini de çok beğendim. Neyse, yine de o fizik ve güzellikle alevli şort bile giyse sırıtmaz ama artık lütfen yüzünü, dudağını şişirme sen doğal halinle çok daha güzelsin Kenny'm.


Emily Ratajkowski'cim de saten furyasından nasibini almış anlaşılan. İncecik, zarif haline o elbise (Twinset) gerçekten çok yakışmış. Saçı ve makyajıyla da Fransız havasını elde etmiş. Kolyesini beğenemedim. Siyah dantel tulumu da hoşuma gitti ama o yanlardan açılan kabarık parçalar olmasa mıydı sanki?



Victoria's Secret'ın fazlasıyla güzel ve gözde olan modellerinden Sara Sampaio en beğendiklerim arasında diyebilirim. Armani lila tulumu, Zuhair Murad'ım diye bağıran kırmızı kabarık elbisesi ve işlemeli, siyah Elie Saab tasarımı içinde çok hoş gözüküyor. Benim favorim ise sağdaki hali. Kendisini tebrik ediyor ve kıyafetleri bu kadar iyi taşıdığı için 3 evetle uğurluyoruz.


Kendimi bildim bileli hayran olduğum ve yeri bende değişmez olan Adriana Lima da favorilerim arasında. Nasıl olmaz ki? Saçı, makyajı, duruşu, bakışı ile kusursuz. Siyah elbisesi, göğüs ve boyundaki işlemeleri harika ancak giymek için en az 10 senesi var bence. Amaaa! Loveless premierinde giydiği Naeem Khan'a ait beyaz elbisesi ve Chopard kolyesiyle cennetten düşen bir melek gibi... Kendisine en çok yakıştırdığım makyajlardan birini de yapmış tam olmuş.


Lily Collins, o kadar güzel bir yüzün var ki neler giydiğine zor odaklanabiliyorum. Ralph&Russo elbisesinde sevmediğim tek şey omuzlardan göğüs kısmına çapraz bağladıkları o detay. O da nazarın olsun be, kuğu gibisin. (Not: L. Collins, "Okja" filminin kadrosunda yer alıyor.)


Eveet sürpriz bir isim listeye dahil oluyor, Fahriye Evcen! Yazıyı yazarken kendisinin de kırmızı halı da boy gösterdiği haberini aldım. "The Meyerowitz Stories" premierine katılan Türk kızımız, Georges Hobeika imzalı elbisesinde bazı potluklar bulunsa da çok güzel ve enerjik duruyor. Saçları daha özenli olabilirmiş gibi gibi.


Lily-Rose Depp'in kırmızı halı fotoğraflarına bakarken objektiflere sürekli "hepinizden tisskiniyorum" tarzı bakışlar attığını fark ettim. Neyse ki sonrasında sağdaki fotoğrafı buldum. Chanel elbisesiyle, pek uğraşılmamış saçı ve doğal renklerdeki makyajıyla yaşına uygun, fresh bir görünüm elde etmiş.



Julianne Moore, kırmızı halılarda görmeye alışık olduğumuz isimlerden biri. Louis Vuitton imzalı siyah elbisesi en az beğendiklerim arasında oldu, hele o kemer nasıl basitleştirmiş elbiseyi... Kırmızı Givenchy Couture ve beyaz Chanel elbiselerin içinde harika görünüyor. Zerafet böyle bir şey olsa gerek.


İngiliz asaletinin vücut bulmuş hallerinden biri de Tilda Swinton sanırım. Ayakkabısı hariç soldaki görünümü muh-te-şem. Ancak yeşil kombini için aynı şeyi söyleyemeyeceğim çünkü sen mürebbiye değilsin. (Not: T. Swinton da "Okja" filminin kadrosunda yer alıyor.)


Tam anlamıyla fail görünümleri bilerek sonlara bıraktım ki ağzımızın tadı kaçmasın. Soldaki Olsen ikizlerimizin küçük kardeşi olan Elizabeth Olsen olayı çok yanlış anlamış bence. O elbiseyi konserlerinde giyebilmesi için derhal kargoyla Sibel Can'a yollamasını rica ediyorum. Kristen Stewart'ı hep itici buluyordum, bu anlamsız görünümüyle bir kez daha soğudum. Chanel, sen neden bunu yapıyorsun? Fransız Thylane Blondeau'ya rastladım ve fails grubuna eklemeden geçemedim. Güzeller güzeli kız Cannes'a böyle bir kombinle ayak basmış. Gerçekten neden? Sadece soruyorum...

Evet, dolu dolu kırmızı halı incelemelerimin sonuna gelmiş buluyorum. Belirttiğim gibi, ilgilenenler hemen aşağıda filmlerin ismini bulabilirler.

*The Meyerowitz Stories, Okja, 120 Beats per Minute, The Beguiled, Wonderstruck, Happy End, Rodin, The Redoutable, Geu-Hu (The Day After), Radiance (Hikari), The Killing Of A Sacred Deer, A Gentle Creature, Jupiter's Moon, L'Amant Double, You Were Never Really Here, Good Time, Nelyubov (Loveless) veee gururumuz Fatih Akın'ın Solgun isimli filmi de adaylar arasında. Kendisine başarılar diliyorum, Altın Palmiye'yi almadan gelme!*

Part 1'e buradan ulaşabilirsiniz, Buse konuya etkili bir giriş yapmıştı bile...

Umarım keyifle okuduğunuz bir yazı olmuştur. Görüşmek üzere!


Aylin

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.