Sex And The City | Hayat ve İlişkiler Üzerine 15 Mükemmel Replik

Sex And The City... Bu efsane diziyi yaklaşık 5 ay önce izlemeye başlayıp kısacık bir sürede bitirmiştim. Bir yandan geç kaldığımı düşünsem de bir yandan da aslında kendim için çok uygun bir dönemde izlediğimi fark ettim.
Kadınlar, erkekler ve ilişkiler üzerine yapılan tespitler, bunlarla ilgili farklı karakterlerin farklı bakış açıları bizlere birçok konu hakkında ipucu veriyor. Günlük yaşantımızda hem arkadaşlarımızla hem de duygusal ilişkilerimizde bazen aklımızı kurcalayan şeylere yanıtlar bulmamızı sağlıyor ve yalnız olmadığımızı hissettiriyor. En azından benim için öyle oldu.
Bu yüzdendir ki, diziden en sevdiğim replikleri seçtim ve paylaşmak istedim.

Favori karakterim Samantha Jones ile başlayalım.
"Nasıl hayatta kaldığınızı/başa çıktığınızı bilmiyorum. Bu aşk işleri tam bir baş belası."

Charlotte ve Carrie
"Belki de biz sadece yarım kaldığını hissettiğimiz ilişkileri takıntı yapıyoruzdur."

Miranda ve Carrie
"Yatağıma girip uyumak ve bugün hiç yaşanmamış gibi davranmak istiyorum."

Miranda ve Carrie
"Başarımın tadını çıkarmak istiyorum, bunun için özür dilemeyeceğim."

Samantha
"Beni dinleyin! Doğru erkek bir illüzyon/yanılsama. Hayatınızı yaşayın."

Charlotte ve Carrie
"Ben, onun başına gelen en iyi şeydim."

Carrie
"Eğer unutamıyorsan, gerçekten affedebilir misin?"

Charlotte
"Ama ben tüm bu dramayı atlamak istemiyorum. Hayat bu."

Mr. Big
"Bir süre sonra, sadece seni güldüren biriyle birlikte olmak istersin."

Carrie
"Bunu yapmaya hakkın yok. Öylece gelip hayatımın içine edemezsin."

Samantha
"Evet acımasızım. Ayrıca zorum, inatçıyım, kendi kendime yeterim ve her zaman haklıyım."

Charlotte ve Samantha
"C: Bir ilişkinin dürüstlüğe ve iletişime dayanması gerektiğini düşünüyorum.
S: Eğer 25 yaşındaysan bu tatlı olabilirdi fakat sen 32'sin, bu yüzden bu sadece aptalca."

Carrie
"Belki doğru anlar, doğru erkekler ve doğru cevaplar yoktur."

Carrie ve Mr. Big
"C: Neden siyah bir pırlanta aldın?
B: Çünkü sen kimseye benzemezsin."

Samantha ile finali yapalım.
"Seni seviyorum ama kendimi daha çok seviyorum."
:)


Aylin.



2 yorum:

  1. En sevdiğim dizilerden biridir. Bayıldım bu paylaşıma! Gerçekten oldukça önemli konulara değiniyorlar aşk ve ilişki çerçevesinde. Bu nedenle açıp açıp izlenmeli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, beğenmenize çok sevindim. benim de en sevdiğim dizilerden biri oldu bu yüzden.

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.