Mekan Önerisi | Tuzla Yat Kulübü

Selam! Neredeyse 3 ayı aşkın bir süredir yazı yazmamışım, çok ayıp etmişim. Bu yüzden mükemmel bir mekan önerisi ile geri dönüş yapıyorum...


"Tuzla Yat Kulübü"

Tuzla'ya yakın bir ilçede yaşadığımdan dolayı zaten bu taraflara da sıklıkla gidiyorum. Tuzla Yat Kulübü'nü ise çevremden görerek 1.5 sene önce keşfettim. Fotoğraflarını gördükçe mest oluyordum. İstanbul'da böyle denize sıfır, huzurlu ve sakin bir mekan bulmak, kumsalda otururken yemek yeme, çay/kahve içme imkanına sahip olmak zordur sanırım. Bahçeye girdiğinizden itibaren büyülenme garantisi verebilirim. Yeşile ve maviye doyuyorsunuz, süslemeler ve her köşenin özenle dekore edilmiş hali insanın içini kıpır kıpır yapıyor. Her tarafta fotoğraf çekme isteğinize de hakim olamayacaksınız. Birkaç fotoğraf ile ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınızdır...



Ben ilk kez bir arkadaşımla kahvaltı için gitmiştim. Hafta içi olduğundan dolayı ortaya kahvaltı tabağı sipariş ettik, yanına ek olarak da patates cipsi söyledik. Sanırım hafta sonu açık büfe varmış ama rezervasyon yaptırmak gerekebilir diye düşünüyorum. Kahvaltı oldukça lezzetliydi, peynir ve reçeller çeşitliydi. Kekler ve hamur işlerini de es geçmemek lazım. Üstüne içtiğimiz kahveyle birlikte tatmin edici ve keyifli bir deneyim yaşamış olduk.


Geçen aylarda da çok yakın bir arkadaşıma, "seni süper bir yere götüreceğim, bayılacaksın" dedim ve buraya getirdim. Bana güvenenler yine yanılmadı tabii ki... (Hem de bu vesileyle, arkadaşımın abisi, kız arkadaşına evlenme teklifini burada etti.)
Ufak sürprizler ve organizasyonlar için de ideal bir mekan olduğunu söyleyebilirim.
Menüsü zengin ve yemekler lezzetli, hem öğlen hem akşam için düşünebilirsiniz.



Neyse, bence bir mekan için bu kadar övgü yeter. Bu yazıyı görecek ve okuyacak olanların önerimi dikkate almalarını dilerim.

Sonra bana teşekkür edersiniz.


Aylin

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.