Ünlülerin Halloween Kostümleri | 2017

Herkese merhaba! Direkt konuya atlayalım. Bir event daha selebriti cephesince geride bırakıldı. Kostümler giyildi, makyajlar yapıldı, partilere gidildi ve fotoğraflar paylaşıldı. Ben de en kayda değer gördüklerimi derledim.


En sevdiğimle başlıyorum. Kourtney ve Kim Kardashian, 1991 Academy Awards’taki Michael Jackson ve Madonna olmuşlar. Kourtney’e hayran kaldım, muhhhteşem bir MJ olmuş gerçekten yüzümü gülümsetti.




Kim’in diğer kostümleri de görülmeye değerdi bence bu sene. En iyi kostümünün bu olduğunu düşünüyorum. Ermeni kökenlilik kolayısıyla kendini Cher’e yakın hissettiğini düşündüğüm ve ona benzemek için uzun süredir saçlarını paçalarına kadar uzun kullanan Kim, bu harika kostüm konusunda da Cher’den esinlenmiş. Karın kaslarını sergilemiş ki hak ediyor 2 çocuk doğurdu... Şu fotoğrafta gördüğüm her şey muhteşem güzel. Saçları, teni, makyajı, elbisesi ve tabii ki yağsız görünen bir bel... (Sırf bu elbiseyi giyecek diye 1 ay yemeyip içmeyip spor yaptığına eminim) Ne diyelim sana benden tam not!



Bu kostümüyle de şarkıcı Selena Q. olarak karşımıza çıkmış. Burda da çok güzel görünüyor ama ben en çok saçlarını ve makyajını sevdim. Kahküllü saç modeli, kırmızı ruj, fuşya kostüm, kostümün çapraz modeli... Tam bir eski zaman ünlüsü olmuş. 



Khloe Kardashian ve basketbolcu sevgilisi Tristan’ın bu Game of Thrones cosplayini gördüğüm an kahkaha attım. Hiç böyle bir şey beklemiyordum Kardashianlardan. Tristan baya iyi Khal Drogo olmuş da, Khloe çok komik göründü gözüme nedense... Ama kostüm başarılı. Ayrıca en çok uygulamak isteyeceğim çiftlerden biridir Khaleesi-Khal Drogo. Güzel fikir diyor ve sıradakine geçiyorum.




Gigi Hadid ve Zayn(?) olduğunu düşündüğüm Spider çiftini pek beğenmedim. Gigi çizgi roman karakteri Black Cat/Felicia Hardy olmak istemiş. Ama olamamış bence çünkü Black Cat’in dümdüz, upuzun ve bembeyaz saçları var. En çekici yanıydı bence saçları. Bu ise kabarık ve elektrikli. Karakterin bütün seksapelini almış götürmüş. Olmamış Gigi. Ayrıca Spiderman kostümü benim 4 yaşındaki kuzenimde de var, biraz yaratıcı olsaydınız ya?




Yaaaaa Justin Timberlake ve Jessica Biel, minnoş musunuz siz? Oyuncak Hikayesi karakterleri gibi giyinmeyi seçen aile beni çok duygulandırdı. Justin Buzz Lightyear, Jessica Kovboy Kız (ismi var mıydı unuttum), çocukları da Sheriff Woody olmuş. Bence bu yılın en güzel kostümlerinden...



Gisele Bündchen ve partneri bu sene avokado ve ekmek olmuşlar :D Off canım çekti.




“Woowww”lık birine geldik şimdi. Zoe Kravitz’in asi stiline zaten hasta olduğumdan mı, yoksa Fight Club’ı sevdiğimden mi bilmiyorum ama Zoe'ye Marla Singer olarak tek kelimeyle ba-yıl-dım!





Sara Sampaio hanımefendi, napıyorsunuz? Bu sene korkunçlu olmayı tercih eden model, estetik ameliyatta masada kalmış ve daha sonra ruhunu onu öldüren doktora musallat etmiş bir hastayı canlandırmış sanırım. Ben bu hikayeyi çıkardım. Bu arada göğüs ölçülerini de yazmış sağolsun.




Veee “Hala bitmedi mi?” yazdığı bu fotoğrafı paylaşarak yine beni güldüren Lena Dunham’ın kostümsüzlüğüyle bitiriyorum yazıyı. (Girls dizisinin yaratıcısı/yazar kendisi ve eğer Girls’ü izlemediyseniz mutlaka izleyin! Sex and the City’nin psikolojik olarak sorunlu ve Brooklyn’de geçen versiyonu, böyle güzel işler her zaman yapılmıyor...)


Umarım eğlenmişsinizdir!




Buse.






Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.